سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف چرمی

کیف چرمی


زیپ‌ها مؤلفه زیاد مهمی از یک کیف می‌باشند و هیچوقت نباید نادیده گرفته شوند .
زمانی که یک زیپ مبتلا ایراد می شود , یک کیف چرمی ممکن است تماما بی‌مصرف شود .
به طور معمول در زیپ‌های کیفیت عالی از فلز برنج با روکشی از نیکل یا این که مس به کارگیری می‌گردد .

زیپ‌های دارنده بالاترین کیفیت , دندانه‌هایی دارا هستند که هیچوقت تیز نیستند و سرزیپ آن ها هم از برنج ( و خیر فلزهای نامرغوب ) تاسیس شده است .

بیش‌تر زیپ‌ها هنگامی پارچه فی مابین دندانه‌هایشان گیر میکند , می‌شکنند پس وجود یک نوار زیپ مستحکم در تولیدها کیفیت خوب لازم است . همینطور کلیدی است که زیپ‌ها به‌طور صحت در کیف جاگذاری شده باشند و به‌نرمی فعالیت نمایند , پس حتما پیشین از خرید زیپ‌های کالا را چندبار آزمون نمایید که سایش و اصطکاک نامتعارفی نداشته باشند .

سرنوشت با دقت به‌این نکته که ممکن است شاید کیف خویش را آکنده‌از وسایل گوناگون فرمائید , وزن و میزان زیپ می بایست با میزان کیف متناسب باشد .

http://ariacharm.ir

یراق آلات کیف چرمی

 


بعداز زیپ‌ها , ممکن است یراق‌آلات دو‌مین برهان تکرار شونده تعمیر کیف‌ چرمی آریا چرم میباشند .

یراق‌آلاتی نظیر رینگ بندگیر و میخ پرچ هم می بایست با استعمال از برنج خالص ساخته شوند , ولی مس , برنز , نقره - نیکل , و زینک روکش‌دار هم می توانند در ساخت آن ها به کارگیری شوند .

یراق آلات کیف چرمی

نکته انتها اینکه یراق‌آلات بایستی واضح و سوای خط قالب باشند و میزان آنها هم می بایست متناسب و دارنده اقتدار تحمل حداکثر گنجایش و وزن کیف باشد . تمام یراق‌آلات می بایست به شیوه‌ای تماما امن به مال متصل شده باشند و تمام نقاط فشار می بایست با کوک‌های بیش تر تقویت شده باشند .

در صورتیکه میخ پرچ در فرآورده به فعالیت رفته است , اعتنا نمایید که حتما از واشرهای پشتی در آن مستعمل باشد .

زبانه سگک‌ها می بایست به حد کافی سنگین وزن باشد تا خم یا این که شکسته